بررسی راهکارهای توسعه ارایه خدمات در درمانگاه های امام رضا(ع) و شهید مطهری با حضور مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت
.
راهکارهای توسعه ارایه خدمات
در مجتمع های تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) و شهید مطهری با حضور مدیرکل منابع
انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بررسی شد.
به گزارش روابط عمومی مجتمع
درمانگاهی امام رضا(ع) و شهید مطهری، نشست
هم اندیشی بررسی راهکارهای توسعه ارایه خدمات در درمانگاه های امام رضا(ع) و شهید مطهری،
با
حضور مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، مدیر و کارشناسان منابع انسانی دانشگاه و
مسوولان این مجتمع تخصصی و فوق تخصصی برگزار شد.
دکتر «علی ابرازه» مدیرکل
منابع انسانی وزارت بهداشت با تاکید بر اهمیت ارتقای خدمت رسانی به مراجعان و
بیماران گفت: لازم است نسبت به افزایش برون سپاری خدمات قابل ارایه به بیماران
برنامه ریزی شود.
دکتر «محمدحسین ورهرام» سرپرست مدیریت درمانگاه
های تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) و شهید مطهری با
اشاره به حضور کادر درمانی و اداری در این دو مجموعه به صورت مامور به خدمت، بر
اهیمت ایجاد چارت تشکیلاتی برای این دو مجموعه و نیز اهمیت تبدیل وضعیت استخدامی
کارکنان تاکید کرد.
اعتبارات، پرداختی ها و
مطالبات سازمان های بیمه گر دیگر محورهای مورد گفت و گو در این نشست بود./105
پایان خبر
نظر دهید